مسئول حوزه بسیج دانشگاه آزاد واحد یزد:فرهنگ ولائی باید در جامعه گسترش یابد

یزدفردا "مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین به همت حوزه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برای دانشجویان مستقر در خوابگاههای این دانشگاه برگزارشد.

مسئول حوزه بسیج دانشگاه آزاد واحد یزد درگفتگو با خبرنگار شبستان در استا نیزد، با تأكيد بر لزوم آشنايي قشر دانشجو وفزهیخته جامعه با توطئه‌هاي شوم دشمنان، خاطرنشان كرد: اگر فرهنگ ولايي را در جامعه گسترش ندهيم در آن صورت فرهنگ دجالي در جامعه گسترش يافته و انحراف قشر دانشجو فرهیخته راسبب می شود.

حامد باغستانی بیان این كه اگر عاشورا نبود اثری از اسلام نبود گفت: امام حسین (ع) چراغ هدایت است و عاشورا تجلی نور، هدایت، ‌غیرت، جرات، شجاعت و عزت است.

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در کل کشور بلکه جهان هستیم، گفت: دین و به ویژه دین اسلام چراغ راه بشریت است و اگر امروزه همه انسانها به سوی آگاهی و تکامل گام برمی دارند باید بداینم که این مهم ناشی حقانیت این واقعه بزرگ تاریخ را به جهانیان فریاد میزند. بنابر این باید مراقب بود که مخالفان نظام از داخل و خارج در صدد تحریف این حرکت بزرگ تاریخی نباشند.
گفتنی است: مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین به همت حوزه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برای دانشجویان مستقر در خوابگاههای این دانشگاه به مدت چهار شب وباحضور مداحان وسخنرانان کشوری از باورهای دینی است که باعث ایجاد انگیزه میشود.

مسئول حوزه بسیج دانشگاه آزاد واحد یزد درپایان خاطنشان کرد: امروزه مسوولیت نظام اسلامی بسیار سنگین است زیرا به عنوان پرچم دار عاشورا ، برگزارشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا